...

תקנון האתר

1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

2. האתר משמש בין היתר לרכישת פעילויות על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ובעולם. רשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.

4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

5. המחיר הינו כולל מע"מ.

רכישה רגילה

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של פעילויות במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :

1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.

3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העיסקה בתום יום עסקים מלא

ביטול הזמנה

1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה* בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )

2. ניתן לבטל רכישת פעילות עד 7 ימים לפני קיום הפעילות (לדוגמא פעילות ביום שלישי ניתן לבטל עד הערב של יום שלישי הקודם לו) הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.

3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.

4. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

4.1 נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.

4.2 במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

5. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

6. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .

*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

7. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאספקת הפעילות במקרה של כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.

כל שאלה או בירור לגבי הפעילויות המוצגות באתר לרבות מידע על שימוש נכון, פרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות אל:

טלפון: 054-2498981

כתובת: עין משק 26, מצפה רמון

דוא"ל: orikatz10@gmail.com

מדיניות פרטיות

1. פרטי הלקוח מאובטחים ושמורים לשימושים פנימיים של חברת "אורי כוכבים" בלבד ולא יועברו לצד ג' שלא לצורך השימוש באתר.

2. הלקוח מאשר בעת הרשמתו לאתר לקבל הודעות דיוור באמצעות SMS/Email ויוכל להסיר את עצמו מרשימת התפוצה בכל עת.

כללי

1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.

2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי כתוצאה משימוש באמצעות האתר .

3. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.

4. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

מדיניות אספקת מוצר

1. זמן אספקה: האספקה של המוצרים הנרכשים תתבצע בהתאם לזמן האספקה המצויין בדף המוצר או במהלך רכישת המוצר. זמן האספקה הסטנדרטי שלנו הוא 14 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה. ייתכנו שינויים בזמני האספקה במקרים של תקלות או עיכובים שאינם בשליטתנו.

2. עלויות משלוח: העלויות עבור משלוח המוצרים יתייקרו בהתאם לסוג המשלוח שנבחר במהלך הרכישה ולכתובת המשלוח. פרטי עלויות המשלוח יופיעו במהלך תהליך הרכישה.

3. אישור משלוח: עם שליחת ההזמנה תישלח ללקוח הודעת אישור עם פרטי המשלוח ומספר מעקב (אם זמין). הלקוח יכול להשתמש במידע זה למעקב אחר מצב ההזמנה באתר חברת המשלוחים.

4. עיכובים באספקה: במקרה של עיכובים באספקה, אנו נעדכן את הלקוח בהקדם האפשרי. אם העיכוב נגרם בגלל סיבה שאינה בשליטתנו, כגון מזג האוויר, שביתות או בעיות תחבורה, אנו לא נישא באחריות לעיכובים אלה.

5. שינויים בכתובת המשלוח: אם נדרש לעדכן את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה, יש להודיע לנו בהקדם האפשרי. שינויים בכתובת המשלוח לאחר שליחת המוצר עשויים לגרום לעיכובים ולעלויות נוספות.

6. בעיות באספקה: במקרה של בעיות באספקת המוצר, כגון מוצרים פגומים או לא נכונים, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו תוך [מספר ימים] ימים ממועד קבלת המשלוח. אנו נשתדל לפתור את הבעיה במהירות האפשרית ולהציע פתרונות כגון החזרות או החלפות.

תפריט נגישות

להזמנת תצפית פרטית

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.